wmalin.blogg.se

Söt sug

Publicerad 2012-08-27 18:18:27 i Allmänt,

Att vara tillbaks i skolan är då allt annat än en hitt.. 
Och speciell när vi har UF (Ung Företagsverksamhet) vecka i skolan så man sitter i princip bara o lyssnar på föreläsningar... 
Extremt tråkigt!
Så denna dag har kännts helt onödig kan jag lova.
 
Sedan när man kom hem så konstaterade jag att jag blivit extremt onyttig ( o då har jag nog aldrig varit jätte nyttig)..
Blev nämligen så att det första jag gjorde var att gå till skafferit och plocka på mig Remi mint paketet och käka upp det, sedan blev det visst massa popcorn och lite cola... 
INTE BRA!!
Men även fast jag satt och fettade i mig det så var jag ändå hungrig både i skolan och nu nyss när det var dags för middag!
Har aldrig ätit mycket eller snabbt men idag åt jag upp först i skolan o sedan åt jag en hel del nu här hemma oxå...
Samt att jag är små hungrig igen och extremt söt sugen!
Ska man tolka det negativt eller posetivt är frågan??

Nu blir det iaf att kolla klart på Navy CIS avsnittet på 3an sedan får man se om man ska vara så snäll och åka o kolla på Oscars innebandy träning som han tjatat om..
Problemet är bara det att jag aldrig sett vittsen med innbandy eller det roliga i det. 
Ajaa vi får la se hur det blir.

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

18årig tjej från hockey staden Gävle som har stora drömmar och mål i sitt liv men som mest av allt vill ha kul och bara få leva livet på alla sätt och vis

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela