wmalin.blogg.se

I morgon ...

Publicerad 2012-09-05 14:50:33 i Allmänt,

Nu har jag varit sjuk i en veckas tid och ja det suger!!!!
Är däremot påväg åt rätt håll så för hoppningsvis blir jag frisk till helgen! 
Ingen skola för mig den här veckan eller jo en lektion igår... 
sedan blev jag hem skickad av min lärare..
Förstår na nästan!
Ser ju inte precis frisk ut när jag har ögon inflamation samt jätte snorig o får väldens host attaker stup i kvarten men som sagt, mycket piggare idag. 

Imorgon blir det inte heller någon skola för mig eftersom då är det dags för den där knä operationen jag har vänat på hela sommaren!!
Börjar bli extremt nervös inför den nu kan jag lova!
Men först ska jag in till skolan ändå kl 10 för att testa ut stdent mössor samt att beställa lite saker!
BARA 282 DAGAR KABR TILL MIN STUDENT NU!!!
tiden går fort kan jag lova!! 

Ska vara på sjukhuset i Sandviken 13.00 sedan får vi la se när jag kommer hem! 
Vet seriöst inget inför den här operationen...
Vet bara vart o vilken tid jag ska vara där sedan vet jag inte så mycket mer!
Lite läskigt då!

Aja nu ska jag bäda rent min säng innan Gossip Girl börjar på 5an 15.05! 
"X-O-X-O GOSSIP GIRL"
 
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

18årig tjej från hockey staden Gävle som har stora drömmar och mål i sitt liv men som mest av allt vill ha kul och bara få leva livet på alla sätt och vis

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela